Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~polel | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł Kamiński adresGdańsk/Elbląg zarejestrowany18.03.2005 @13:37:35 ostatnio na stronie24.03.2017 @13:06:39
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.polel.pl OnetSkypepolel_ Gadu-Gadu6714760
digarty16 komentarze3683 posty na forum627

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~adray    10.09.2009 @22:48:25
conajmniej 2
_______
~Smighty    08.09.2009 @10:15:22
Jest jeszcze jakis site, gdzie Cie nie wyroznili?
~m4gik    08.09.2009 @10:14:11
o.. tez nie dziala ;]
_______
Nadchodzi m4gik z języczkiem uwagi...
~m4gik    08.09.2009 @10:13:47

_______
Nadchodzi m4gik z języczkiem uwagi...
~m4gik    08.09.2009 @10:13:19
ale wiem która to. hehe spoko
_______
Nadchodzi m4gik z języczkiem uwagi...
~m4gik    08.09.2009 @08:39:18
a reszta ogonków to kawalki stokow potraktowane filtrami.
_______
Nadchodzi m4gik z języczkiem uwagi...
~m4gik    08.09.2009 @08:37:47
yep. na shutterze zdobylem.
_______
Nadchodzi m4gik z języczkiem uwagi...
~rebeliarts    07.09.2009 @14:57:57
tak jest
~rebeliarts    06.09.2009 @16:00:29
można być wyróżnionym na ffffound? hmmm
~kamilkoziel    01.09.2009 @13:18:15
Dzięki mistrzu
^Defect    30.08.2009 @21:56:17
To akurat moja nazeczona, wiec przyjemnosc byla zwielokrotniona

pzdr.
~artcurie    27.08.2009 @09:26:43
dzięk
_______
Sorry, nie to okno ,kohanei
~zdoonek    26.08.2009 @13:38:29
troche ta co poradze, dawaj cos nowego panie :>
~dziadus    25.08.2009 @11:45:08
~TMH7    12.08.2009 @12:00:49
dzieki faktycznie kijowe to twoje prace Miazga pozdrawiam
_______
Moje portfolio http://tmh7.pl | Mój blogasek http://blog.tmh7.pl
~jeedreek    12.08.2009 @10:02:02
Twoj nawet bardziej niz ciekawy. szacuneczek.
'leoanne    07.08.2009 @19:57:45
dzieki za koment
~hinok    05.08.2009 @11:06:08
Dzięki mistrzu
_______
W sprawie zleceń proszę pisać na: mail@hinok.net
+Tofiq    05.08.2009 @10:24:06
dziekóweczka zią
~aktywista    03.08.2009 @08:57:01
hahah dzieki!
~xiondzz    01.08.2009 @11:38:14
Gruby skill!
~sjg    28.07.2009 @21:12:40
dzieki m8!
_______
http://www.goverdose.pl - goverdose
~zdoonek    28.07.2009 @10:43:33
powinni ujebac pol tego serwisu wpizdu
~DreamMaker    25.07.2009 @23:57:26
Rozumiem : ) Kiedyś do was dołączę. Oby tak dalej bo jesteście rewelacyjni!
_______
Webdesigner.
~elMisti    22.07.2009 @09:45:16
dzieki ;]
_______
http://www.adriandmoch.ovh.org - adriandmoch.ovh.org
peace,
Adrian Dmoch
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 45 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt